Diptiche veikia dvi primityviai nutapytų figūros už kurių - Gerard Richter hiperrealistinės tapybos laikotarpio darbų motyvai. Menininkas iš plastelino nulipdė "Kostia ir Linka" veikėjus, kuriuos vėliau įamžino drobėse.Taip jis atskleidė savitą tapybos kaip "lipdymo" supratimą, bei motyvų atranką iš kultūrinio konteksto. Darbe taip pat atsiskleidžia pirmieji vyro ir moters santykio nagrinėjimo elementai.
Abstrakčioje erdvėje izoliuoti personažai nutapyti su gyvūnų galvomis, tokiu būdu juos nuasmeninant iki lyties bei charakterio. Kinematografiška situacija tampa kompozicinių paieškų išeities tašku. Tai yra pirmasis ciklo "Ekspozicija" darbas, kuriame vietoj atpažįstamos autoriaus figūros veikia iki sąvokų redukuoti personažai. Teisingas jų išsidėstymas paveikslo plokštumoje - "Ekspozicijos" pradžia. Pilkšvi, rusvi paveikslo tonai, atsikartojantys beveik visuose A. Zakarausko darbuose, apleliuoja į tradicinės lietuvių tapybos mokyklą.
Paveiklo paveiksle motyvas dažnas tapybos istorijoje, tačiau A. Zakarauskas abiejuose nutapo save, kontempliuojantį savo paties kūrybą. Autorius kaip kūrybos motyvas, kūrėjas ir žiūrovas. Dvigubame paveikslo paviršiuje iškyla ir laiko dimensija, vienalaikiškai sujungianti skirtingus veiksmus.
Menininko figūra palaipsniui nuasmeninama iki abstraktaus veikėjo, kurio veido bruožai bei proporcijos sąmoningai išdarkyti. Multiplikuojama figūra traktuojama kaip dėmė, linija, perspektyva. Iškeliama abstrakcijos ir figūratyvo santykio problema. Schematiškas interjeras pabrėžia žiūrovo įsitraukimo svarbą savo patirtimi užpildyti sukurtą ženklų sistemą. Galutinai išryškėja potėpio ir dažymo kaitos svarba. Taip menininkas nutolsta nuo tokių menininkų kaip Wilhelm Sasnal ar Rafal Bujnowski lygiai dengiamų paviršių estetikos.
Tarp stiklų įamžintos vario vielos kuria siluetinius piešinius, vienaip ar kitaip atkartojančius sukurtus tapybos darbus. "Šimtas" (vok. "Hundred") - tai konkretūs realybėje sutinkami daiktai ar sąvokos, virtusios ženklų sistema. Menininkui būdingas savo paties kūrybos permąstymas ir remiksavimas.
Piešinys ne tik atskleidžia menininko kūrybinio mąstymo principus, tačiau vėl nagrinėja pačią pasirinktą mediją. Grafitu įmanoma sukurti tik monohcrominius šviesos ir šešėlio santykiu pagrįstus vaizdus. Vieniša figūra neaiškių šešėlių apsuptoje erdvėje tarsi atkartoja tapytojo situaciją šiuolaikinio meno pasaulyje. A. Zakarauskui siužetas visuomet tampa priemone tobulos kompozicijos - dėmių ir plokštumos santykių - paieškose.
Diktatūrinių simbolių elementais menininkas ironiškai propaguoja tapybos diktatūrą. Laisvais potėpiais nutapytos rankos išnyksta dažų paviršiuje - taip pabrėžiamas nuolatinis rankų ir dažų kontaktas tapybos procese. Šiuo ciklu A. Zakarauskas kvestionuoja įsigalėjusias šiuolaikinio meno tendencijas, akcentuodamas kiekvienos disciplinos išmanymo ir suvokimo reikšmę kūryboje.
Monumentali figūra paveikslo centre įsakmiu mostu skelbia tapybos triumfą. Stambūs skulptūriški planai bei raudonas koloritas atkartoja agresyvų bei įtaigų totalitaristinį toną. Kaip ir "didžiųjų vadų" skulptūros, visad matomos iš "varlės" perspektyvos, šiame paveiksle esančios figūros veido bruožai nuplaunami, visą energijos krūvį nukreipiant į rodantį pasirinkimo kelią pirštą. Tuo pačiu platiškas grafiškumas kontrastingai supriešinamas su skelbiama "Mokykis tapybos" doktrina.
Ekspresyvus koloritas bei kompozicija provokuoja aliuzijas į meno istorijoje sukurtas paskutiniojo teismo dienos interpretacijas. Šiuo darbu A. Zakarauskas užbaigia ciklą "Mokykis tapybos", sukurdamas tapybos triumfo sceną. Aštrūs spalvų deriniai ir sudėtinga daugiafigūrinė kompozicija cituoja išmoktas ir laužomas tapybos taisykles.